Este blog presenta novedades relativas a los intereses que me mueven por este mundo digital: lecturas, novedades sobre lectura fácil -tema que originó este espacio ya hace unos años-, experiencias docentes y materiales didácticos, y información sobre aspectos de corrección y traducción lingüísticas.

dimecres, de juny 16, 2010

Impressions dels participants del club: Mamadou Lamine Badji.

Em dic Mamadou Lamine Badji sóc de Sénégal .Fa un any i mig que visc aquí a Catalunya més precisament a Rubí. Quan vaig arribar tenia por ;no sabia el trovaria, com podria integrar-me una altra cultura diferent de la meva. Però la primera que vaig fer és trobar un lloc on podria anar a aprendre l'idioma per poder integrar-me millor.LLavors vaig anar a l'escola i em vaig apuntar a la biblioteca .És aquí on m'informen que existeix un curs de lectura fácil. En aquest curs aprenc a llegir i a parlar el catalá havent l'escola. I com la llengua és un dels primers recursos culturals, tinc ganes d'asistir a aquest curs. Això em permet relacionar-me sobre tot comunicar-me amb la gent. Em sento feliz de participar en aquest club perquè hi ha caliu, entusiasme animació .Les persones amb les que comparteixo el club són persones més grans però són tan maravilloses, tan eixerides i sobre tot molt acollidores. Voldria agrair a la professora la senyora Rocio que ha fer un gran esforç per implicar-nos, motivar-nos i ensenyar-nos llegir. En aquest agraiment no oblidaria la Directora de la biblioteca la senyora Victoria que ens ha acollit les mans obertes amb un gran afecte.

2 comentaris:

  1. Gràcies, Mamadou. Ha estat un plaer tenir-vos cada divendres a les sessions del club perquè jo tambmé aprenc molt de vosaltres i és una alegria compartir tantes coses amb vosaltres. Us espero, després de la sessió de divendres, al setembre-octubre, de nou, amb més lectures i més debat. La meva enhorabona pel teu aprenentatge.

    ResponElimina
  2. MOLT BÉ MAMADOU I FELICITATS PER ACABAR L`ESCOLA :) MILLONS DE PETONS I ABRAÇADES...
    JUSTYNA

    ResponElimina